Sha!

Åh vilken känsla man får så fort man lyssnar på Paradise med Lil Wayne.. Kom hem för lite mindre än en timme sen och jag är trött men det ska inte hindra mig från att gå ut. Jag tror det blir bio, jag är inte säker. Men är jättesugen på bio just ikväll! Men vi får se. Åh, jag somnar ju nästan. Så skönt att få sova, men inte än!

Praktiken idag har gått jättesnabbt och bra! Har heller inte gymmat idag, snyft. Det skulle jag inte göra just för att jag skulle göra en grej idag men det blev heller inte av så jag kan ju alltid dra dit och springa lite och lyfta på lite grejer. Men bio låter mer skoj! Vi får se vad jag får för mig att göra.

Här är iallafall någon bild på mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0