shoppat igen

Hoj! Nu är jag hemma igen, skönt. Skulle ju först till Skatteverket om jag då kunde hitta det och som tur var hjälpte en snäll, lite äldre man oss dit. Konstigt, vi som bott här i minst 12 år och inte vet var skatteverket ligger i denna lilla staden.. HA HA, jag skäms! Iallafall, det var stängt så jag får springa dit imorgon, efter jobb.. Fick nämnligen ett sms av chefen som undrade om jag kunde jobba några timmar imorgon, vad gör man än att man ställer upp? Så imorgon får Amela vakna tidigt, gjorde ju det idag också.. Idag vaknade jag klockan tio och jag ville hänga mig! Men det är bra, att jag får vakna tidigt dessa sista dagarna nu inför skolan så jag "lär/blir van". Imorgon blir det iallafall klockan åtta på morgonen på jobb, så jag får vakna vid sju för att fiixa inför jobb och få i mig något att äta. Slutar vid två och då blir det skatteverket direkt, om syster har lust att komma in till stan så går jag dit med henne annars får jag göra det själv äääää:( Hah.. Efter det måste jag lämna in mina klackskor för omklackning. Det var DET jag skulle göra idag men sååklart ska jag glömma det viktigaste. När detta är gjort imorgon så får jag gå hem och vila lite.. Efter vilningen blir det bio, gissa vilken jag ska seeeeee?:D;)

Anyways, här får ni dagens köp.

Peak tröja från MQ


Vanliga svarta och runda örhängen från glitter. (Pittöga(A))

Sen köpte jag också ett par andra svarta örhängen (för fest med mera) från H&M men de ligger i systers bil. Sen minns jag inte om jag köpte något mer, gjorde jag...? Nej det gjorde jag kanske inte.. Struntsamma! En coca cola på Tasty House. HAHA...

Seriöst jag dör! Jag blir alltid så glad av att se min snygga "duk" på väggen, THTHTH!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0