Svar till kommentar

sandra om Gäster: Hello, diggar din blogg som fan:D, kan du inte berätta lite om dig själv etc. hur många syskon du har vad du gör på din fritid , hur du började lyssna på tokio hotell sv:) hade uppskattats!

Svar: Hej Sandra! Tack så jäättemycket, värmer verkligen även om jag inte fattar vad som är så skoj med den :D men taack!:) Hm. Jovisst, tar inte i för mycket nu heller, tar bara lite kort. Jag heter Amela och är arton år. Har en mamma, pappa, två systrar och en lillebror. Går tredje året på gymnasiet i handelsprogrammet och trivs jättebra. Först visste jag inte vad jag skulle välja för program, visste absolut inte vad jag ville bli och vet det fortfarande iiiicke! :/ Men som sagt, därför blev det handel.. Bara för att.. Liksom;P Hah.. Men jag trivs! Like it. Då jag inte går i skolan (efter skolan eller på helger) så jobbar jag på systrar & bönor, vissa dagar efter skolan och nästan alla helger hah... Någon helg får jag ledigt. När jag väl är ledig någon helg så jobbar jag på badhuset. Vad gör jag då där? Jo, jag hjälper barn som vill lära sig simma! Skoj, det är det. Gillar jobbet starkt, för jag gillar verkligen att hjälpa andra människor men problemet med badhusjobbet är att man måste vara i det kalla vattnet och ruttna :( När jag inte jobbar så umgås jag för det mesta med min syster, vi är väldigt nära varandra. Och även vänner. Brukar även festa när man väl har tid eller ork till det. Körkort? Nej, jag har inget körkort. Funderar på att börja med det men ingen ideé. Har sagt det flera gånger och kommer säga det många gånger till. Med skola + två jobb, blir det inte så lätt.. Väntar lite till.. Nu, på måndag börjar skolan. På torsdag blir det praktik och då hamnar jag på Gina Tricot, ser fram emot det! Hur jag började lyssna på Tokio Hotel? Åh, jag älskar den frågan! Jag verkligen njuter varje gång jag får den frågen, varje gång! <3 Fick den igår också nämnligen (A). Hihi.. Okej, hur.. Jo, det var en gång en vacker dag.... Haha, skoooooja.. Nej men jag hade bara igång tv'n, MTV och lyssnade på musik. Helt plötsligt kommer deras låt Monsoon som jag fastnar för direkt. Blir kär ii bandet och låten! Söker lite infoooo om de osv osv.. Ja, så gick det helt enkelt till. Sedan dess har jag älskat de och gör det än! År 2007 hände detta.. Shit, 3 år. Kan bara säga SCHREIIIIIIIIIII SO LAUT DU KANNST! Min kärlek.

Ska nog inte forstätta mer, det får räcka. Hoppas du är nöjd med mitt svar! Ha det bra och tack för du läser. (:


Ohmy, mina händer dödar.. La precis handkräm och det sticks så sjukt mycket, jag vet inte vad som hänt.. Har fått helt torra händer nu de senaste två dagarna.. Men inte så konstigt, så kallt som det är ute.. Men åh, it kills me! Svider!!!!!!! Håh, just nu mår jag skit och vill inget annat än att lägga mig och sova, och inte vakna på ett långt tag. Då menar jag inte bara vakna imorgon, utan vakna seeeeeeeenare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0