Svar till kommentar

Anonym om I miss you soo much!: hejsan, jag funderar på att söka in till handel linjen verkar vara bra och lockande:D, hur är din klass är den blandad med svenskar och blattar eller är de bara svenskar och blattar?

Hej Anonym! Vad roligt! Nej så kan jag inte säga, för min klass består bara av svenskar förutom mig och en annan kille. Jag är bosnisk och den andra kommer från något annat land, jag har ingen aning om var men något med kina. Jag är verkligen jätteosäker på detta så vi glömmer det. Men alla andra är svenskar iallafall. Något som inte är så bra är att alla är så fördelade, finns så många "grupper" i vår klass. sex tjejer i en grupp, 6-7 tjejer i en annan grupp, en annan med killar osv osv. Ja ni fattar! Men alla pratar lite med varandra iallafall, vilket är bra.

Handel är inte så svårt och är ganska så okej. Jag vill inte säga att det är roligt för jag tycker inte att skolan är rolig;P Haha.. Men jag är nöjd med mitt val och hade inte kunnat tänka mig ta något annat.

Hoppas du är nöjd med mitt svar! Kram.

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Hej kära du! :) Det var genom att jag intervjuvade dem för en tidning min skola startat upp, jag ringde och kucklade med deras skivbolag och allt sånt !! GALEN KÄÄÄNSLA:O!!!!:O !! Bästa dagen någonsin!!! hihi nee, men ska till gbg och sthlm:D:D:D:) dudå?!:)

2010-01-20 @ 20:08:49
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0