Tattooooo

Hellouu! Jag är vaken nu! Vad hände med att jag skulle försöka vakna tidigare? Haha, åh det gåår inte bra! Det är så skönt att bara ligga kvar i den varma och sköna sängen! Men nu är jag iallafall här!:)

Vet ni? Jag drömde något konstigt inatt.. Det konstiga är att jag inte ens minns så mycket, jag minns bara.. Helt plötsligt var jag och klassen någonstans (vet inte var) och så skulle vi tävla eller något, nej! Vi skulle ta kort! Klasskort, men det skulle vi tydligen göra uppe på någon bräda så man fick ta det riktigt lugnt när man skulle ställa sig där.. Annars är det synd om en.. Iallafall, sen så skulle jag ta mig upp och så säger alla " har duuuu tatuuuerat diiig?!?!?! " och det dumma är att jag själv inte ens visste om det. När jag tittar på min fot så ser man att jag hade tatuerat mig som ett armband runt benet.. Och seeen kommer man såklart och tänker på "vad har jag gjort?" Vad kommer dom säga? Bla bla bla..

Det konstiga är, att jag aldrig tänkt att jag vill tatuera mig, aldrig.. Det är inte det att jag tycker att det är fult men jag har aldrig tänkt att jag vill ha en. Och så drömmer man helt plötsligt om det, tänk så ändras det nu. Tänk så blir jag galen i tatueringar..

HAHA, SKOOOJA.. Men man vet aldrig;)

Den svarta i mitten, ungefär så såg "min" tatuering ut. Hmmmm..

Kommentarer
Postat av: angie

tack så mkt =)

2010-01-06 @ 14:23:01
URL: http://stylings.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-06 @ 16:18:50
Postat av: Gardtindra

Great site, keep up the good work!

2011-12-14 @ 09:47:33
URL: http://gardtindra.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0