Träning

Hej sötnosar. Sitter med proppfull mage, har ätit riktigt god och bra mat. Mammas mat är alltid bäst! <3 Eftersom att M inte kommer bli medlem på gymmet nu (?!) så får jag ju försöka hänga med syster.. Känner mig helt dum, att jag ska gå dit med henne och hennes vänner. Mh.. Har ju inget annat val, ska detta gå till spillo nu bara för att.. Jaja. Jag ska iallafall byta om nu eller så tar jag med mig kläder, vattenflaska + ipod. För nu ska jag till stan för att ta en nypa röst och sen blir det möte, därefter gym! Känns som om det var flera år sen;P Fan, jag vill springa ute också.. Nej, jag skulle bara skriva ett snabbt inlägg och nu börjar jag babbla som vanligt. Måste packiis! Ha det bra så hörs vi när jag är hemma, dvs vid niotiden. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0