Körlektion

Hejsan! Jag hinner inte skriva mycket så jag skriver några meningar snabbt! Hoppas allt är bra med er, här är det great! Först blev det stan för några ärenden, sen blev det körlektion. Gick bra!! =) Därefter gick jag hem för att hjälpa till med packningen, är snart dags vafan! ;D Så nu orkar vi inte längre, gör lite senare också. Men nu ska jag iallafall ut för lite mat, döööör av hunger! Sen hade jag tänkt ta mig en glass också, finfint väder! Kanske går en runda i stan också, man vet aldrig med mig;) Ah, nu ska jag draaaaa! Ha det super! PUSS.

Har på mig några studentpresenter! =) En söt ring, klocka och ett jättefint armband + ett halsband! Gullig jag är som minns vem som gett allt, även om jag drack som jag gjorde hela den underbara dagen! (A) Haha. Nu går jag, PUSS igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0