Shopping

Heej! Nu har jag kommit hem från en skön dag i stan. Fröst drog vi direkt till Mc Donalds där jag åt en fet meny, Big Mac Meny + meny, + en extra hamburgare i sidan om. Alltså, ja ni fattar direkt när jag skriver detta.. Hur mycket mat får jag i mig egentligen? Haha, inte klokt. Men jag gillar mat! Okej, jag är sjukt kräsen men när det är mat jag tycker om så är det inget snack om saken! När jag väl känner för det såklart, ibland brukar jag vara hungrig men orkar ändå inte äta..

Iallafall, för ett ganska bra tag sen hade jag köpt ett par sjukt snygga solglasögon från Gina Tricot i Malmö. Dom gick sönder någon dag efter, sjukt! Efter den dagen har jag letat efter samma glasögon sjukt länge, dom har tagit slut överallt! I trelleborg hos Gina Tricot, fanns ingenstans här i stan.. I Malmö, H&M hade inga liknande, Gina Tricot hade slut på dom.. Ja, ni fattar.. Men idag så gick jag förbi Glitter och där fanns dom! Inte exakt likadana, för dessa jag köpte idag har lite ljusare "glas". Men jag gillar dom! 

Här är dagens shopping - allt åker med till Bosnien!

JAG ÄLSKAR JEANSEN!!!!:D

I know, bh'n ska inte synas och verkligen fel färg på den också! Haha, men jag skulle bara se om det passade, inte lönt att byta bh då:) Bilden under, huh.. Man ska verkligen inte ha en rosa bh! Hehehe... Men snygg klänning! Passar perfekt!


Haha, här har ni! ;D 

Ska vi se här då, 
Leggins - Nelly (fick dom idag)
Jeans - Nelly (fick dom idag)
Blommigt linne - Veromoda 
Svart klänning - Nelly (fick den idag) 
Vit söt klänning - Nelly (fick den idag)

Sen har vi små grejer, 
shampo
balsam
borste
örhängen
lösögonfransar
tops
bomullstussar
hårspray
solglasögon
Allt det, från H&M. 

Vet inte om jag missat något, i hope not! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0