Michael Jackson

Hejsan sötnosar! Hoppas allt är bra med er, här är det helt okej. Idag vet jag inte vad som händer, får se. Men ut ska jag, ska bara fundera ut var och när!;) 


Allt detta med Michael Jackson, shit alltså. Vad ska man tro? Seriöst så tror jag att han lever.. Allvarligt talat, men det kanske är för man vill att han ska leva? Jag vet inte, men allt är så skumt när man ser på bilder och alla dessa videos.. Sitter och lyssnar på hans låtar, fattar inte att han är död.. Fast, han är ju inte det i mina ögon!:) En så fin människa, fin inombords och i utsidan. Folk kan säga att han äär läskig och så, men jag har alltid tyckt att han ser bra ut. Även efter alla dessa operationer. Jag bryr mig inte, thats what i think! Men uch, ska bli intressant att se senare om någon verkligen hittar riktiga bevis på om han lever eller inte.. Vi hoppas på att han lever! (: <3

Nej nu ska jag se på The Hills, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0