Underbar dag i solen!

Hey Guys! Jag har fortfarande inte hittat hur man tar cambilder, hur kan man glömma det så fort? Seriöst.. Aja, idag har jag iallafall varit ute i stort sätt hela dagen! Super skönt väder och så skönt att bara sitta ute och liksom njuuuuuta! :) Iallafall, först var det stan, satt där och gjorde typ ingenting. Skönt! Sen kände jag för en glass från Sibylla! :) Oj, ska inte glömma att jag köpte mig en marabou choklad till ikväll, alltså som jag ska äta nu när som. När jag får lust, haha! 

Sen spelade vi också lite fotboll, fyyyfaaaan vad trött jag var! Jag blev skittrött bara efter att jag sprungit efter bollen en gång! Och när jag stannade kunde jag knappt andas! Haha, shit alltså. Att jag ens vågar skriva det här i bloggen, jag skäms vafan! Men jag ville kämpa lite så jag fortsatte spela tills det verkligen kändes i halsen och magen.. Kändes som om jag skulle spy så jag fick verkligen lägga av! Haha, omg.. Jag är fan i så jävla dålig form att man knappt kan tro det är sant! Måste göra något åt det, men jag gör aldrig något åt det. Varför har jag mitt gymkort för? Inte lönt..

Aja, sen blev det stranden efter det. Där tog vi massor med bilder, eller ja okej.. Dom tog massor med bilder på mig.. Hihi! Så jag lovar att lägga upp några av dom så fort jag får dom. Eller, vi kan säga så.. Att jag lovar att lägga upp dom så fort jag orkar! Haha, kan inte lägga upp alla, för dels är det för måååånga och plus att vissa verkligen blev katastrof! Men jag kan nog visa någon ful också! HAHA.. Nä, men vi ser senare när jag har dom! :) 

Nej vet ni vad, nu tycker jag att jag ska ta fram min marabou och en fanta som jag kan njuta av.. PUSS på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0