Dagens

Hejsan. Idag har jag städat här hemma och sen gick jag ut med syster, vi tog en fika på Systrar & Bönor. Jag måste säga att det var ett bra tag sen! Haha.. Sen satt vi bara ute i den efterlängtade solen, super härligt!

Tog precis bort ansiktsmasken och nu hade jag tänkt måla naglarna, fast jag vet inte vilken färg det ska bli denna gången. Svart igen, eller rött.. Eller något annat? Hmm..

Sen så har jag ett problem som jag ska försöka lösa imorgon, gosh! Skulle egentligen jobba på lördag men nu kan jag ju inte eftersom att vi ska på mässa där vi ska sälja vår produkt. Så jag får ringa chefen eller prata med henne imorgon.

Sen så måste jag prata med storasyster om körkortsgrejen, om hon hänger med mig nu någon dag. Måste ju ta tag i detta nu! Vågar jag?

Nu ska jag måla naglarna, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0