Efter jobbet gick jag till.... (GYMMET?)

Vad tror ni? Igår efter att jag slutat jobba, tror ni jag gick till gymmet? Vilket jag borde? Nej, såklart inte. Jag gick till ICA för att handla skräp. Hihi!

Ska smaska i mig lite av det snart, men först ska jag duscha och sen börja fixa mig lite. Idag vill jag till stan, har inte varit på stan på sjukt länge! Då menar jag inte att jag gått förbi eller något. Jag har varit inne på valen men det är bara då jag ska till praktiken i full fart framåt! Haha.. Hinner ju inte titta på något.. ;( Så idag vill jag dit, eller jag ska dit! :)

Ni vet att jag fick en ny mobil, för kanske en månad sedan? Eller något där mellan.. Iallafall, helt plötsligt kunde ingen nå mig och jag kunde inte nå någon så jag har gått runt med den nyaste Nokian! Hahaha... (Då menar jag den första mobilen på planeten) Haha! Men idag ska jag ju till stan så jag tänkte att jag likabra kunde kika in hos Expert för att titta på deras mobiler, kanske köper mig en där? Jag måste ha en nyyy! Orkar inte med Nokian. ;(

Sen hade jag också planerat att fika på s&b, ofc! Och så kanske jag hittar något fint inne på Valen, man vet aldrig;)

Fan.. Jag skulle ju till körskolan också? Åh! Så mycket att göra men inget man orkar göra! :( Vi får helt enkelt se när jag går dit... Och gymmet också.. Plugga? HUUUUHHHHHH!

Nu ska jag duscha, pusspusspuss.
Går inte att ladda upp någn bild nu, typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0