I get down on you

Gosh, jag dör för låten! Sitter och lyssnar mina älsklingar Tokio Hotel, njuter! Blev jätteglad idag när jag såg deras reklam om deras konsert som ska vara i Serbien istället för Croatien:/ och detta var på bosnisk tv! Snacka om att jag blev överlycklig! Blir så glad när man ser dem :) Haha, speciellt när mamma tittar på tv;) HAHA!

Idag har jag praktiserat, fick pröva på kassan. Gick bra =) Efter praktiken träffade jag på en underbar människa som betyder så otroligt mycket för mig! Det var riktigt skönt att få träffa personen och se att den mår bra! <3

Imorgon blir det praktik men bara halva dagen och sen åker vi in till Malmö, jag och my Alien (elin) för fix inför mässa! Sen kommer killarna också dit, nu hoppas vi på att detta kommer gå hur bra som helst!:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0