Me today

Way guys! Har precis ätit, ja tog lite tid förvånade? Hah.. Nej men jag orkade inte äta, har inte ens ätit upp allt. Fast det brukar jag ju ändå inte göra.. Det vet Caaaroline om! Hehe. Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, me wanna go out.

Jag tänkte att jag kunde visa er hur jag ser ut idag "kul va" medans jag väntar. (Är trött - vilket betyder att jag bara babblar på.) Hah..

Sitter och lyssnar på musik och gissa vilken som precis kom! Rihanna - rude boy, gosh i love that song!



Vad? Jag älskar ringar! ;D Hihi.. Många kommentarer om det idag, shuuuiit! =) & ja, Amela har svarta naglar igen, me lovelovelove. Älskar att kunna ha nagellack, jobbigt när man ska jobba på ett ställe där man inte kan ha sånt. Speciellt inte heller ringar.. Ja ni fattar! ;/ Men denna veckan är jag ledig, förutom lördag då det blir badhuset. OM jag orkar & mår bra, operation på torsdag..


This is stupid, i'm not stupid. Don't talk to me like im stupid. Im maybe dum but im not stupid.  Trallalala (8).

Kommentarer
Postat av: Amanduslinn

Your website is extremely interesting

2011-02-19 @ 11:01:53
URL: http://amanduslinn.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0