The Internet

Hoj! Sitter i skolan nu och håller på att skriva ett arbete som vi fick idag på Engelska B! Jag är i full gång och tänket att jag lika bra kunde skriva några rader här, ni vet ta en liten paus. Hehe... Jag skriver ett arbete om Internet, vad som är bra och vad som är dåligt med Internet. Spännande! Hehe;D

Idag har vi inte många lektioner alls, fast det har vi typ aldrig heller. =) Men efter denna lektionen är det iallafall Svenska och sen lunchar vi, därefter blir det samhäll och där ska man sätta igång och arbeta ordentligt idag, har jag bestämt mig för! Haha. Fan vad duktig jag känner mig, jag tycker att det var en skitbra ideé att vara borta i nästan en hel vecka och sedan komma tillbaka till skolan med mer engergi än vanligt och börja arbeta som man ska och inte så som innan. Då man mest ville skjuta upp det några dagar, tills sista inlämningsdagen kommer, typ! Haha.. Nu ska jag köra hårt!

Så, några rader blev det. Jag vet inte vad jag ska göra idag efter skolan. Vi får se! Men jag tror jag ska ut en runda. Och nu ska jag ut häriifrån, från denna sidan!

Ni får ha det greeeat, vi hörs när vi hörs!:)
Finaste människan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0