They're telling me its beautiful.....

.. and thats just what it is! Jag har inga ord, för hur vackra och underbart tallangfulla de är, Tokio Hotel. Där sa jag det! Jag har varit och sett Tokio Hotel, 2 times. Så sjukt! Första gången, herregud.. Vilken rysning jag fick, så fort killarna kom ut, fick jag en rejäl rysning!

Jag vet inte varför jag håller på och skriver här, jag har brottom som attan! Jag har inte varit hemma på hela veckan, förutom i tisdags. Därför har jag inte heller skrivit! Men jag tar igen det, men det kommer inte hända ikväll.

Kan säga att jag kom hem idag klockan fem, 17.00 var vi på Övre, jag & F! Trevlig liten resa! =) Jag lovar att berätta ALLT! Men nu ska jag ruuusa och föna håret & fixa mig, ses imorgon AFTER work! (eller innan om jag vaknar tidigt, hihi.)

Ha det bra!
Jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

amela uppdatera:D

2010-03-07 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0