Mässa-konsert

Hej! Längesen? Nääe, inte så värst? Haha.. Skojar bara, torr humor.

Hoppas allt är bra med er, här är det alles okej! Har precis tittat på Bella & Tyra show, great. Efter det duschade jag och nu gör jag inte så mycket. Jag känner att magen ropar efter mat, kanske dags att få i sig något? Idag har jag även funderat starkt på att verkligen ta tag i mitt liv (hur många gånger har jag inte sagt/skrivit detta innan?!) men det är verkligen något jag måste göra!

  • Gå till körskolan och börja snacka där!
  • Börja gymma, minst en gång i veckan!
  • Börja spara pengar!
  • Leta efter balklänning!!!!!!
  • LETA EFTER STUDENTKLÄNNING!!!!!!!
  • (finns säkert fler grejer, inget jag kommer på nu men vi låter det stå såhär än så länge!)

Hmm, imorgon blir det praktik typ en hel dag ångest och efter det får vi se vad som händer. Det är fortfarande inte planerat än och inte bestämt men vi får helt enkelt vänta och se! Jag hoppas bara på en grej! Em, ja jag är shoppingsugen! (Spara pengar, var det va?) Men något litet kan det bli, hehe..

Okej, ska vi säga såhär att nu när Aprilmånad kommer, då måste jag ha gått till körskolan (någon gång under April, om inte detta blir av vet jag inte vad jag tar mig till!) och att jag måste ha gått till gymmet, åtminstånde någon gång så jag kommit igång iallafall!

Vilken onödig grej jag gjort! Att jag gått och försökt få med en kompis för att börja gymma med mig, när det väl blev bestämt och när man själv redan skrivit under och allt så blir man lurad *wiho*. Därefter drar man inte dit mer! Jag var där, seriöst tre gånger efter att jag blev medlem, after that.. Noothing.. Blev medlem i Januarimånad, räkna ut själva.. Och ett år måste man vara medlem, yeeyy.

Ajaja, finns inget att sitta och tjura för, antingen går man dit eller inte. Får väl dra dit röven någon dag, i livet... .

Naj, nu tänkte jag visa bild från Mässan i lördag - vilket gick såååååå dåligt! Sen tänkte jag sova, pusspuss!


Haha! Här är vi, herregud.. Karolina var sjuk så hon kunde inte komma! Därför är vi bara fyra ;(



Efter att vi gjort så gott vi kunde "" så åkte vi tillbaka hemåt. Jag fick snabba mig med att duscha, fixa mig och allt och sen kom M med hennes gäng, så åkte jag och S med. Det blev konsert i Malmö, denna gång Dado Polumenta! Jag somvanligt har inte koll på bosniska artister, jag vet bara vem de bästa är haha! Jag har berättat det innan, Boban Rajovic och Dino Merlin och några få till. De andra känner jag inte till, inte om man säger namnet iallafall! Jag måste se bild på de för att jag ska veta vem de är. Hehe!! Men detta är bara för att jag inte lyssnar så mycket på deras musik, vilket jag tycker är synd! För det är därifrån jag kommer, det är vad jag ska lyssna på. Istället har jag fastnat för rock. Alltså, jag är inte personen som är "ÅÅÅ ROOOOCKK" och att jag sminkar mig på ett visst sätt. Jag klär mig som jag känner för, men detta betyder heller inte att jag inte lyssnar på annat (har även berättat detta flera gånger innan) utan jag lyssnar på allt möjligt! Iallafall, efter denna kvällen var jag död. Shit alltså! Mina fötter!!!!!!!!! Jag brukar inte få ont i mina fötter för jag har blivit van med att ha klackskor men shiiiit.. Denna gången hade jag mina älsklingar (ni vet de jag visade bild på, som jag inte använt förutom en gång bara?) guud, vad ont jag hade! Nästa gång har jag de jag annars brukar ha. Perfekta! Hehe. :) Blir kanske på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0