Mars 30, 2010

Goodmooorgon!=) Oj, la ni märke till att det blev två inlägg på en dag?! Sjukt! Haha, jag hade tappat helt för bloggningen. Eller, jag ska inte säga helt för det har ju kommit upp ett inlägg i månanden eller något? Kanske oftare, jag vet inte. Men jag har ju inte slutat helt. Nu har jag kanske fått tillbaka "gnistan". Haha! Men man vet aldrig! Det kanske bara är idag!=)

Vad är planerna för idag då? Idag har vi planerat att shoppa på stan, jag vet inte om det blir här eller var det blir. Men jag vet att jag är riktigt sugen på att shoppa, längesen sist ju! Och jag köpte inte mobilen igår eftersom att min pappa skulle kolla en annan först. Men idag ska jag få med den hem, för jag står inte ut med 80tals mobilen längre. Hehehe..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på MTV och funderar på om jag ska börja fixa mig eller inte? De två sovmonstren sover fortfarande och går inte att väcka! Haha.. Varför ska jag alltid vakna tidigt när vi har lov? Det är då man ska sova så mycket som möjligt och vila ut. Men näää, inte här hos mig! Fast idag kan jag faktiskt skylle på att A väckte mig med hennes sms, hihi! Då blir det inte ledigt hela veckan nej. Får jobba på torsdag och sen blir det lördag också. Men ändå rätt skönt!

Ja, hm. Vad ska man ha på sig idag då? Rätt fint väder verkar det vara.. Jag orkar inte lyfta på röven för att titta ut genom fönstret. Men jag ser att det är ljuust och fint, hör fåglarna också här från hörnet. Haha! Får bara hoppas på att det inte försvinner nu.

Ååh, nu fick det mig att längta och sakna sommaren! Bosna i Hercegovina, ta mig dit! Jag vill diiiiiiiit! ♥


Bild från förrförra lördagen, konsert - Dado Polumenta.


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ja, det var väl ni som låg där under regnskyddet haha? Vi satt ju precis bredvid :)

2010-03-30 @ 13:35:44
URL: http://emelieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0