Hahaha....

Haha, jag bara mååååste!:D När vi var i Stockholm den 4 mars, nu 2010 och vi var där i tre dagar.. Två nätter, vill dit igen fyfan. Men iallafall, så en av kvällarna så var vi riktigt trötta och glada att vi skrattade åt allt, verkligen allt! Sen så när vi väl skulle lägga oss så, hahhahha....

Så sätter jag fram en stol bredvid bäddsoffan där jag och Feffe skulle sova.. Så står stolen bredvid bäddsoffan för att jag då ska kunna ha mina grejer på den.. Lägger mobilen, klockan och sånna grejer.. Så hör man något från Feffe: Åh nej, se nattduksbordet!
Alltså, om jag inte dog där.. Jag höll på att gråta, seriöst. Jag minns inte riktigt men jag kanske till och med grät lite. HAHA, ofta man kommer med en sån kommentar från ingenstans hahahhaha.. Det roligaste var att det verkligen såg ut som om jag tänkte att det skulle vara ett nattduksbord men jag ville bara ha något jag kunde ha mina grejer på.. Ofta liksom, hahahhaha!

Ville bara berätta (A), skitkul var det.. Torrhumor!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0