Körskolan

Hejsaaan! Jag vet inte vad jag ska säga om humöret, men vi skippar det idag!:) Haha, jag hoppas iallafall att ni mår bra. Idag har jag varit i skolan, såklart. Först blev det Nationella i Engelska B - muntligt! Är lite småirriterad efter det.. Sen blev det svenska och sen en liten kort redovisning i samhälle. Därefter dansade vi lite, och när vi väl var klara så gick jag och Alien till körskolan. Började på prov 2, gick sådär. Och jag har också börjat småläsa i teori boken, bra va?;) Så nu blir det mycket lättare + att jag var på teori lektion idag i två timmar. Puh! Åh, jag känner mig sååå duktig när jag varit på körskolan. Speciellt efter idag eftersom att jag egentligen tänkte skippa, jag ville inte gå dit men det gjorde jag iallafall.

Därefter blev det hem, halv åtta. Puuuuh! När jag kom hem diskade jag och nu är jag lite hungrig. Känner att jag vill äta mina gooooooda och nyttiga;)))) cornflakes:) Aah, det ska jag nog göra.

Allt är iallafall klart, linserna är ute och tvättade - glasögonen sitter på, duschat, nu ska jag bara äta.

Btw, när jag kom hem idag hade min älskade THplansch trillat av.. Den har legat där och ligger där fortfarande, jag vill inte röra den för då kommer jag bara börja böla, seriöst!;P Jag blir verkligen skitledsen när något går sönder, eller om det blir lite skrynkligt när det gäller TH! Jag minns då min mamma råkade tvätta min THtröja (bills) och den blev helt liten, jag kunde inte sluta gråta!!!! Haha.. Bebiiiiis, but thats it. Så jag vågar inte röra den för jag kommer inte ha tålamod eftersom att det tar seriöst sjukt lång tid att fixa den. Massa grejer som ska in om varandra osv, plus att det är bara lite tjockt papper som kan gå sönder när som helst!:( Nej, den får stå där tills imorgon då jag kommer hem efter jobbet. Om jag kommer ha tålamod då, jag kommer nog aldrig ha tålamod för att fixa den i med att det verkligen sårar mig när den skrynklas liiiiite.. Jag dör verkligen för dom<3.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carolina

jadå bara bra:)

2010-05-04 @ 12:42:56
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0