Min dag

Hejhej! Shit, vad det känns konstigt att sitta hemma en fredag! Detta är första fredagen som jag är hemma, på lääänge! Har varit ute varje helg, sjukt länge + både fredagar och lördagar. Fattar inte hur galen jag blivit, haha!

Nej men nu tyckte jag att jag kunde stanna hemma, systrarna ville få med mig ut men jag kände inte för det. Istället ska jag läsa i teoriboken. (A) Ojoj!

Men, jag har inte bara varit hemma idag. Oroa er inte, haha! Först blev det nationella provet - sista delen (läs & hör) i engelska B, ååh vill inte ens tänka på det! Efter det blev det Malmö med stora syster. Skulle försöka hitta studentskor men det blev inte så lyckat. Vi åt kina mat och sen, får såklart inte glömma att jag köpte min älskade Mudkake och en Chailatte på espresso house! (vad heter det egentligen?) Därefter tittade vi i lite fler butiker, sen var det dags att åka hemåt. Vi körde in till stan och där hittade jag iallafall ett par små ballerina skor inför studenten. Ska inte ha dom hela tiden, ska ha höga klackskor! Men så att jag inte ska dö så tänkte jag faktiskt på mina fötter också (A). Nu behöver jag bara vänta på klänningen som vi får hoppas, kommer passa! Och Sen ska jag beställa ett par skor, om dom är fina så tar jag dom också eller så hittar vi andra.

Hey, guys! Min älskade pappa har ordnat lokal! Snacka om att jag är glad!:) Trodde inte det skulle bli så lyckat, i med att alla redan hade bokat.. Men han är bäst och han vet alltid hur man ska lösa allt!:D LOVEYOU!<3 :)


& jag just nu.


Haha, jag kommer nog aldrig vänja mig vid dessa. Detta är inte alls min stil! Haha.. Jag har aldrig ballerina skor! Men men, någongång måste det vara första gången! Och denna gången ska jag fan dansa loss!!!!:)

Dom är från Scorett - PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0