Snart 2 veckor!!!!!!!!!

Hejsan! Jag vet att jag inte skriver ofta alls, men det känns verkligen som "palla bloggen", assåå man orkar inte sitta och skriva.. Jag älskar ju att skriva men just nu känns det som om, ah jag vet inte.. Jag känner iallafall inte att det är lika kul att blogga!;P Haaha, jaja..

Just nu sitter jag och glor på Dum och Dummare, rolig film! 

Jag har fått min klänning till studenten, fattar det inte... XS och ändå stor, damn.. Vad gör man då liksom? Får försöka sy in den på något vis.. Sen har jag lämnat tillbaka skorna från Nelly som jag tänkt ha på studentdagen, kan ju inte gå runt med en helt vit klänning och sen krämvita klackskor.. Men ballerina skorna är lite åt den färgen, men det spelar absolut ingen roll! För dom ska jag ha! Haha.. Så jag vet inte vilka skor jag kommer ha annars, fuckit.. Hihi.. Sen behöver jag smycken. Vad mer? Hmm..

Just deeeet, lön imorgon! WOHO.. Om jag inte längtat? Jag verkligen behöver mina money och det känns som om allt kommer ta slut direkt också! ;( Åh.. Haha.. Har massor med grejer som ska beställas, betalas och fixas med mera.. Behöver fixa nytt pass - fotas till det, köpa hårfärg igen (vill göra fler slingor), beställa linser för ett halvår som vanligt, betala studentklänningen, kanske naglar (jag vet inte om jag ska bygga på naglar eller inteäääääää), sen finns det fler grejer.. Just nu kommer jag inte på mer, men jag vet att det finns mer.. Ja! Betala biljett för studentdagen på Horizont, wohooo.. Asså jag kan inte fatta att det snart är 2 veckor kvar.. På torsdag om man räknat rätt! Shieeeet..

Åoåoåå, sitter och lyssnar på great musik och taggar inför studenten hahahha... Åh dear God!

Händer lite skojiga grejer nu dom sista dagarna också. Några är på måndag nästa vecka, Utmaningarnas hus! Ska dit med klassen, ska bli kul! Sen på lördagen blir det klassfest, nu på lördag om jag minns rätt? Skojskoj.. Vad händer mera då... Just ja, 10 dagars på tisdagen där efter, eller? Ah.. Jag kanske bara pratar strunt nu, kanske missuppfattat allt. Haha! Men jag orkar inte ta upp kalendern och titta, jag babblar bara på just nu! =) Hihi..

Åh, imorgon blir det jobb! Ah, nu fick man helt plötsligt tillbaka bloggkänslan när man väl skrev av sig lite, haha.. Åh dear God! Nej, detta betyder inte att jag kommer skriva som vanligt igen.. Fast, man vet aldrig. Ellerhur?!;)

Här kommer några bilder från i lördags då vi åkte till Lund-karnevalen.


Kommentarer
Postat av: xayal

fan vad du är lik stefanie .. http://www.ohstefanie.blogg.se



bloglovin? lägg till mig och säg till så gör jag detsamma =)

2010-07-01 @ 11:37:22
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0