23 november, 2010

Hejsan! Åh, vilken tur jag hade, haha. Skulle ha körlektion halv tolv, perfekt tid eftersom att våra bästa år börjar tjugo över tio till tio över elva ungefär. Sen tänkte jag att jag likabra kunde cykla direkt efter det men nääääää.. Utan de ringer vid nio tiden, i morse dåå! Och undrar om jag kan komma tidigare, haha.. Asså crap! Men jag gjorde det, och när jag kom hem så var samma avsnitt på TV8! Tuuuuuur.. Haha, blir lite småsur om jag missar ett avsnitt. Hehe.. Sen kan man ju inte se alla i med att man vissa dagar börjar tidigt. Som imorgon!;( Halv elva, till sex. Dead.. 

Just nu sitter jag bara och kollar runt lite på internet samtidigt som jag lyssnar på underbar musik på tv, bosnisk ofc. Sen väntar jag också på att lönelappen ska trilla ner genom brevlådan.

Igår kväll loggade min underbara älskling in på msn, vi snackade ett tag och webbade såklart. Blir alltid så glad när jag kan få honom att le, även om han mår dåligt. Hihi! 

Åh, nu kom jag & tänka på vad jag ska göra på nyår. Bum bum bum.. Helst vill jag ju vara med pojkvännen men det kommer inte att gå ihop med jobbet. Så det får jag lägga åt sidan. Sen har jag några ideér men får se senare. 

Fick hem årsboken, vet inte ens när? Såg den bara ligga på bordet???? Wieeeerd!!! 
HAHA. Jag skriver ett inlägg efter och berättar lite roliga minnen från gymnasiet, hahaa... Kom & tänka på det när jag läste genom lite i årsboken. Haha, omg.. Men det konstiga är att jag inte ville ha någon årsbok? Varför ligger den här..

Fortsättning följer..... (hahaha, torrefan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0