30 november, 2010

Omg, är det den 30 november reeeeedan? Det är ju helt sjukt! Snart är det min födelsedaag! Asså jag förstår inte hur fort dagarna har gått. Jag förstår inte att det är december imorgon? Även om det är snö här? Förstår inte, tänker att det bara är september eller oktober.. Helt sjukt! Dagarna bara flyger förbi. Förstår inte! Blir nästan rädd vafan..
Jaja, jag har iallafall precis kommit hem från en körlektion som gick bra. Nu har jag inget alls planerat inför kvällen, eller jo.. Tv ikväll! Haha.. Favorit serierna är ikväll såklart. Simpsons, Family Guy, Paradise Hotel, Desperate Housewives, Cougar Town, The Middle! Jag bara älskar tisdagskvällarna! =) Får gå och handla något gott inför ikväll, fast när jag säger något gott.. Då tänker jag på något gott, choklad och såå. Men jag vill ha äpple och sånt? Något nyttigt. Skumt! Haha.. Jag vet inte vad som hänt med mig, men jag blir alltid så sugen på att tugga på något på kvällen då man tittar på film eller något liknande. Och varje gång jag tänker att jag är sugen på något så tänker jag på ett äpple.. Varför kommer ett äpple upp i mina tankar? Aja, får ta och köpa något nyttigt då. Eller så hittar jag något här hemma, har fullt med frukt här hemma. Jag vill helst inte ut i detta vädret, mina öron fryser ihjäl ju, även om jag har mössa.
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på muuusiiiiik.
Kram!
Vi två i somras, haha denna kvällen var dödlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0