Dagarna flyger förbi

Hejsan! Idag har dagen gått så himla fort, nu är det redan kväll och det är snart dags att lägga sig? Sjukt! Dagen började med att göra sig iordning vid elva-tiden för jobb, började tolv och slutade kvart över sex. Snacka om att jag är trött nu! Ligger här i sängen och lyssnar på bosnisk musik. Har ätit, så jag skulle kunna somna nu när som helst men det vill jag inte för min pojkvän kommer in på msn ikväll. Fast fan vad skönt det hade varit att sova nu.. 

Imorgon har man körlektion, shit.. Blir rädd av bara tanken, köra på sånt här väder? Snö överallt.. Oh oh oh.. Åh, jag somnar snart. Haha, fan vad trött jag är asså! 


Jag igår med min sjukt mysiga morgonrock från KappAhl.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0