Dodir neba

Hejsan! Jag skrev inte igår eftersom att jag tänkte att jag likabra kunde skriva i min andra blogg, och när jag väl gjort det orkade jag inte skriva här i med att det blev ett långt inlägg. Men strunt samma, nu skriver jag iallafall. 

Igår skulle jag ju vara ledig men fick jobba iallafall, idag var jag ledig men jobbade på badhuset ändå. Sen fick jag ett missat samtal från Kappahl, gick dit och då fick jag reda på att jag behövs imorgon. Så imorgon blir det jobb även om jag skulle vara ledig. Jag klagar inte! =) 

Idag var jag också duktig och cyklade till körskolan och gjorde lite teori. Alltså, jag vet inte varför men jag blir glad av att göra teori, jag gillar det? Kanske för jag saknar skolan, saknar att plugga så blir jag lite "påmind" om det? Haha.. Skum tjej.. Men jag är sån, jag gillar att plugga (när man inte haft det på ett bra tag) då vill man liksom göra arbeten och så.. Blir alltid så avundsjuk på syster när hon har prov och läxor. Whaaat?? Hahaha.. 

Jaja, men dom har iallafall fixat så man kan göra teori hemma vilket jag tycker är sjukt bra. I med att jag jobbar som jag gör så hinner jag aldrig ner till körskolan för att göra teori. Så nu kan jag göra teori här hemma varje dag efter jobb!!!! =) Sen får jag cykla ner då jag har körlektioner, åh det låter suuuuper. Fast inte så jättesupet på torsdag. Jag vet inte vad jag tänkte på när jag valde den tiden, både jag och min körlärare vet mycket väl att jag är död på morgonen. Han har själv sagt att det tar en hel dag för mig att tänka på morgonen, haha.. Jag reagerar inte alls snabbt. Hahaa, åh han är så go!=) Haha.. Det var faktiskt ett tag sen som man såg honom, var ju på semester nu så jag har inte träffat honom sen jag åkte! Aja, torsdag klockan åtta blir det iallafall. 

Jag saknar ihjäl mig efter min underbara pojkvän!;( <3

Nu ska jag PLUGGA hehe =)

Första bilden på mig i Bosnien, nu när vi var där!=) Skulle träffa pojkvännen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0