Kort om dagen

Hej. Jag känner att jag vill berätta om allt som hände nu när vi var nere i Bosnien men jag har inte ork för det. Jag ligger iallafall här och väntar på att tiden ska börja närma sig något innan två så jag kan börja cykla mot jobb. Känner mig helt trött, bara för jag legat här och degat. Men jag får skylla mig själv, helt enkelt. Lyssnar på musik, som vanligt och har också fått i mig lite mat. Har tittat på våra bästa år och sen har jag målat naglarna också. Ikväll kommer förhoppningsvis min pojkvän vara inloggad på msn, så det är så min kväll kommer att se ut. Om inte så väntar Jersey Shore, såklart! Favoriiiiiit. 

Jag har inte visat lite nytt som jag handlat, tre mysiga koftor och ett par stövlar (låga) med klack. Stövlarna och den ena koftan är från Bosnien och de andra två är från Nelly.com. Och jag orkar inte ta kort på de nu men den ena från Nelly har jag på mig nu iallafall. Sen köpte jag också ett par grymt snygga boots/stövlar i Tyskland när vi var påväg till Bosnien. Har på mig dom på vissa bilder från Bosnien, i will show you. 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0