KRÄM

Hoj! Jag ska berätta varför jag inte alls skrivit igår.. Dagen började med att vakna vid tio för att titta på våra bästa år och sen körde syster mig till körskolan där jag skulle ha körlektion. Det gick skitbra, blev så glad. Haaha! Gjorde en grej men vill inte berätta.. I will tell ya later!=) Iallafall, sen gick jag och mötte upp syster och så åt vi. Sen blev det hemåt, shit vad kallt det blivit. Fullt med snö också!! Iallafall.. 

När vi kom hem vilade jag lite och sen blev det dags för fix. Gjorde mig iordning, sen körde syster mig till Horizont där Kappahl-tjejerna väntade. Sen gick vi upp, fan vad kul det var asså. Vi sjöng och skrattade och pratade för fullt. Maten var helt okej (för att vara så kräsen som jag är). Åt varmrökt lax och potatis, men laxen var kall så det var inte lika gott som när den är varm. Men den gick ner iallafall och så tog jag lite ägg också, hehe.. Sen så beställde vi snapps (jäger) och cider. Sen blev det också gröt och chokladpuddig med sån dära saft och klementiner och grädde. Men jag tog bara chokladpudding med grädde. Efter det var det godis också som man kunde ta. Gott! 

Vid halv elva gick jag därifrån för att träffa upp de andra, sen blev det Kräm. Asså, vad har hänt med mig? Jag älskade att gå ut och ha kul, nu är jag en riktig depressmänniska. Haha! Jag dansade inte utan tittade bara på, vilket alltid är kul. Haha! Sen gick vi hemåt, i den kalla snööön.. Jag hade öppen tå i mina klackar så snacka om att fötterna var dööda när jag kom hem! 

Men men, sen idag så är jag ledig. Tänkte gå till badhuset för att jobba lite men orkade verkligen inte. Har ganska ont i mitt huvud idag, varfööör.. Börjar jag bli sjuuuk? Haha. I hope not! Aja, får se vad jag gör idag. Tror jag bara stannar hemma och tar det lugnt i min fina nya morgonrock som jag köpte på Kappahl igår, även en mössa och strumpbyxor kom med hem.

Ah, vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0