Paradise hotel

Hejsan bloggen.. Idag har jag varit ledig från jobbet. Vaknade kvart över tio för att titta på våra bästa år och sen gjorde jag mig iordning för att sen bli körd av storasyster till stan. Där jag mötte Elin som jag inte träffat på snart ett halvår. Sist var på studentdagen, eller en gång där vid sommaren. Minns inte, strunt samma.. Men vi åt på Gilli Vanilli (hur man nu stavar det vet jag inte) och sen blev det stan en liten runda. Sen mötte jag upp Selma och vi gick mot stan igen, där jag köpte en ny väska och två parfymer. En blev till Selma och en till mig, för mig blev det Beyonce Heat från Åhlens, väskan är från Kappahl. Fiiiiiiiin! Jag tänkte att jag behövde verkligen en ny väska och tur var så hittade jag en skitfin. Denna veckan får man lön och då ska man iväg till Malmö (enligt planerna) för att shoppa lite. Sen gick vi till badhuset för att jobba.

Nu är jag hemma och ser på Paradise Hotel. Trött är jag, även om jag inte gjort något ansträngande idag, haha! Får se vad som finns på tv ikväll, känner för att titta på film. Sen så saknar jag också min fina pojkvän.. =( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0