Shoppat

Hej hej! Idag var jag ledig, men det betyder inte att jag stannade hemma i sängen och degade hela dagen utan istället gjorde jag lite nytta. Är stolt. Först tittade jag på våra bästa år och sen städade jag huset, diskade och dammsög. Därefter skulle jag cykla till körskolan för att göra lite teori och boka körlektioner, då det ööööösregnade. Så jag frös som faaan typ hela dagen. Vid två träffade jag syster och vi gick i stan en runda. Hittade en par skitsnygga byxor och en vanlig svart långärmad tröja från Gina Tricot. Sen så köpte jag en svart tunnika/klänning från Kappahl, som jag redan har i typ vit med massa blommor på eller hur jag nu ska beskriva den men jag köpte iallafall en likadan i svart och sen så köpte jag en skjorta till min pappa för man får inte glömma fars dag på söndag. Oj just det, köpte också en svart jättesöt Bh på Kappahl. 

Jag vet att bloggen blir roligare med bilder, jag älskar också att lägga upp bilder som man sen kan titta på längre fram. Men jag orkar inte ta kort på allt och sen lägga upp, asså det känns så mycket. Ha ha... 

Imorgon blir det jobb så nu ska jag bara ta det lugnt, jag kanske går ut liiiiite snart men annars ska jag bara ta det lugnt inför morgondagen. 

Måste bara säga att jag, jag är seriös nu.. Att jag gjorde 60 sit'ups för en timme sen kanske. Jag fick för mig att göra några så sa min syster att jag ska göra 20, tyckte det var mycket men det gick. Sen vilade jag lite och gjorde 20 till och sen vilade jag igen och sen gjorde jag 20 till. Jag dog! Haha, jag är sjuk! Ofta man gör 60 fucking stycken första gången, snacka om att jag kommer ha träningsverk imorgon! Hahaha.. Asså ja.. 

Jag ska försöka ta hand om mig lite bättre, i'll try.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0