12, oktober.

Asså åh! I förrgår när jag mådde såååå dåligt, (kunde inte jobba) så fick jag också ett jävla munsår?! Hur? Varför? Jag har inte gjort något? Jag har inte använt något av någon annan? Asså.. Arg!!! Haha... Går aldrig bort!

Sitter just nu och lyssnar på musik, väntar på att få ett sms av mamma sen drar jag iväg. Jag har två "mål" idag, det ena är avklarat och jag säger bara oh my god! Haha.. Palla vara så sur när man svarar, hallå? Du har en kund att vara glad mot!!!!! Hahaha.. Är lite, vad ska man säga.. På något konstigt humör idag? Nervöst? Ja, det är det nog. Men iallafall, det andra "målet". Båda grejerna är att ringa ett samtal och det ena är avklarat. Det andra, åh så arg jag blev.. Ringde flera olika nummer till samma sak men ingen svarade på något utav de. Så syster fick ta över! Haha. Fast hon är inte hemma så vi får se om hon fick napp! Jag hoppas verkligen det, för nu ska det verkligen bli av annars dör jag! And i will tell yahhh!

Och ja, jag är ledig idag som ni ser. Eller helt ledig är jag inte, har badhuset vid sex tiden. Sen kommer min bebo in på msn! Ih, längtar.* Även om vi skrev med varandra igår. Hihi. Jah, som sagt så väntar jag på ett sms av mamma sen tänkte jag dra. När jag hjälpt henne med en sak så drar jag vidare för att möta syster och så tänkte vi gå i stan lite. Man hinner aldrig annars, blir bara jobb. Antingen så jobbar man morgon och sen glömmer man att gå till stan för man är så trött eller så vill man inte gå ensam. Eller så jobbar man stängning och då kan man inte gå alls för då stängs allt när man själv slutar. Så idag tänkte jag att jag kunde gå, tänkte handla lite inför den "grejen" som jag kommer berätta om senare. Sen får jag se om jag hittar något fint åt mig själv. 

Såhär ser jag ut idag, man ser nog liiiiite att min hårfärg är lilaröd på någon av bilderna här. Jag älskar det, ska jag vara ärlig hade jag velat ha lite mer rött i så man verkligen seer det. För på bilderna ser det ju bara mörkt ut, fast inte de med digitalkameran. Lägger upp någon från dagen då vi tog bilder också!


Kommentarer
Postat av: Steinanneli

Great site. Good info

2011-09-28 @ 13:26:06
URL: http://steinanneli.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0