23 okt, 2010

Hej! Kan börja med att säga att fyyyfaaan vad trött jag är! Vill bara lägga mig ner och sova ut, har inte alls sovit så mycket dessa dagarna. Jag vet, jag får skylla mig själv för jag vill titta på våra bästa år när jag börjar två på dagen, nästan varje dag. Sen lägger jag mig varje dag vid elva eller tolv. Jaja, jag har iallafall legat lite och "sovit" typ. Men annars har jag jobbat hela dagen och sen köpte jag en finfin tröja från Kappahl, och en liten nyckelring eller vad man ska kalla det för något. Den var jättesöt så jag kände att jag verkligen var tvungen att ha den, men till vad vet jag inte. Haha! 

Hallå, det är bara fyra dagar kvar! Snart 3 eftersom att denna dagen snart är över. Nu sitter jag och lyssnar på min älskade musik och äter klementiner. Mm, gott! 

Jag funderar på att packa lite imorgon, vi tvättar imorgon så det blir perfekt! Så fort jag tvättat just de jag tänkt ha med mig så ska det ner i väskan. Åh, i can't waiiiiiiit. Min pojkvän skrev precis till mig också, det var därför jag gick "upp", jag låg ju och halvsov. Han tänkte logga in på msn vid åtta, halv nio tiden men jag vet inte om jag ska ut. Får bestämma mig snabbt så jag kan säga om jag ska vara inne eller inte. 

Nu har jag bestämt mig för att helt ärligt sluta med choklad och sånt skit. Så varje gång jag känner mig sugen på något sött ska jag ta klementin eller banan eller något annat nyttigt! Ska försöka iallafall. 

Såhär ser jag ut idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0