3 månader med Arnel idag!♥♥♥

Hejsan! Idag har jag och min fina bebo tre månader tillsammans! Så tråkigt bara att jag inte kan träffa honom.. Fick iallafall ett jättefint sms av honom idag, jag dör!♥

Ja, vad har man gjort idag då? Först blev det jobb och sen gick jag en kort runda i stan. Köpte två par jeansleggins och sen köpte jag en jättefin tröja till min bebo! Hihi.. ♥♥ Sen åt jag och syster på Subway och såklart så glömde jag fylla på min mobil. Aja, vi cyklade iallafall hem och fyyy vad kallt det var! Jag fryser nu, jag är ändå hemma! Hallå.. Nu måste man klä sig extra mycket vafan!:( 

Idag innan jag skulle till jobbet så hörde jag en perfekt låt! Passar så perfekt in till mitt liv just nu, hehe.. Kan ni inte bosniska så, sorry. Kan iallafall berätta lite, just vad jag fastnade för. Hon sjunger att hon ska iväg och att ingen ska gå efter henne men att de kan kasta lite vatten efter henne (betyder tur eller lycka till när man ska resa) och så sjunger hon att de ska önska henne trevlig resa bla bla bla.. Ja, nu tänker ni säkert vad har det med mitt liv & göra? I will tell ya, if it will be like i want it to be. Hihi♥

Åh, det går inte att kopiera och klistra in så här får ni länken till själva texten. Men såklart lägger jag också upp själva låten här. Om det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0