Byggbyggbygg..

Hello.. Idag vaknade jag av att pappa ringde och berättade att byggarna skulle komma hit och fixa något, eller vad dom nu är för något.. Ha..Ha.. Och så ringer det på dörren, får öppna såklart. Kunde inte göra annat än att sätta mig i vardagsrummet och titta på våra bästa år, i oväsen. Haha.. Dom gick kanske för en timme sen, men det gör inget för jag hann duscha och göra mig iordning och är nu klar. Tänkte bara ta något att äta och sen är jag redo för jobb, faast jag är liite trött. Men det spelar ingen roll för jag har haft två dagar på mig att vila och nu blir det jobb hela helgen.

Aja, igår efter jobbet så skrev jag med min bebo till ungefär tolv och sen gick jag och la mig. Han kommer antingen ikväll igen, eller imorgonkväll. Hihi! Åh, jag har ångest att gå till jobbet nu. Känner mig helt trött, varför skulle byggarna komma idag!!!!! Och dom skulle komma vid halv ett till två, men dom kom vid tio! Åh. Jaja.. Får tänka positivt, det är bara fem timmar idag.. Bara fem.. 

Här är några bilder, så ser jag ut idag. Kavaj, min älskade th-tröja för aids och jeans från nelly.com till det slänger jag på mig ett par svarta stövlar. Sen har jag också nya örhängen och halsband från Kappahl. Kram!



Och så glömde jag berätta, i onsdags när jag var på badhuset så kom det fram en liten elev, ska man säga så? Ja.. Åh så sött! Han hade ritat åt mig, så gullig. Blir så glad av sånt, att han suttit och ritat åt mig. Haha, aww.. Hans mormor sa också att han tjatat hela bilresan, att han ville ge mig den. Åh, tänk så hade jag inte varit där för jag är inte där varje onsdag. Så himla gulligt! Aw.. Här är den! Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0