Dags för stääädning

Godmorgon! Har varit uppe ett tag nu, varföööör? Jag vaknade vid niotiden, jag är ledig idag. Hallååå!!! Blir så arg på mig själv, varför kan jag inte sova uuut ordentligt? Jaja. Struntsamma! Jag har ju mått så dåligt de senaste dagarna men förrigår loggade min pojkvän in på msn och vi snackade ut ordentligt. Fyfan vad allt kändes bra! Mår alltid så bra av att bara skriva med honom, vill bara åka till honom nu nu nu nu nu!!!!! 

Har precis tittat på våra bästa år och tänkte nu klä på mig och börja stääda här hemma för att vara färdig vid ett tiden då min bebooo loggar in, så att jag inte behöver tänka på annat än honom. Så nu ska det sättas igång med musik och börja städas! Får se om jag hinner duscha också, tror inte det men man vet aldrig. Får se hur snabb jag är! Har lite brottom nu, haha.. Kram! 


Jag just nuuu.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0