den nya hårfärgen?

Haha... Eh, förlåt? Jag skulle skriva direkt efter att jag fönat håret och sett resultatet, men det gjorde jag inte. Var så trött att jag fönade mitt hår och sen la jag mig direkt. Sen idag så blev det jobb, och sen har jag tvättat hela dagen. Är strax klar! Men vad ska jag säga om hårfärgen? Asså, jag diggar det! Jag har ju alltid velat ha rött hår i själva håret. Hur ska jag säga? Haha.. Men inte hela håret HELT rött.. Asså ahh... Hur ska jag förklara mitt hår? Det är mörkare nu, alltså TYP så som jag hade innan, mörkbrunt. Men nu är det jättejättemycket rött i det själva "bruna" håret. Fattar ni? Haha, dålig på att förklara men whaeva.. Sen är mitt hårbotten ganska så rött, så jag hoppas det tvättas bort LITE. För jag vill inte ha det SÅ rött just där. Hihi.. Ni kommer få se bild, men jag kan inte säga när. Nu kommer jag lägga upp en cambild men där ser man inte alls så mycket, kommer ta en bild med digitalkameran. Kan ta flera dagar, man vet aldrig. Jag orkar inte just nu iallafall. Är så taggad åt en sak så det är allt jag tänker på just nu! Just let it happen!

Å så sitter jag och lyssnar på musik, like always. Det är en droooog för mig, speciellt bosnisk musik. Fattar inte hur man kan förändras så snabbt på så kort tid. Innan HATADE jag bosnisk musik för jag fattade typ ingenting. Men nu älskar jag det! Whaaaat? Aja, jag väntar också på min fina bebo. Ska skicka iväg ett sms och se om han kommer och när isåfall. Här är iallafall en bild på mitt nya hår, jag VET att det inte ser rött ut alls. Men, jag har förklarat.. 


Haha, la precis märke till att jag är lite läskig på bilden. HIHI, bli inte rädda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0