Flyger förbi

Shit, dagen har bara flygit förbi och så stod det på mitt horoskop också att det skulle göra! Ojoj!!! Vaknade först och såg på våra bästa år, sen städade jag här hemma och sen hade jag en körlektion. Väntade därefter på syster och vi åkt kebab. Därefter cyklade vi hem och då började vi verkligen storstäda vårt rum. Huh, min hylla var full med grejer som jag inte ens använde. Nu är det hälften av allt som fanns. Nu sitter jag och äter klementiner (stavas det så?) medans jag är sååååå sugen på choklad och chips. :( Ledsen tjej! 

Blir jobb hela helgen, wiohooo.. Som min körlärare sa idag "du har blivit en jobbnarkoman, det är därför du är sur för du var ledig idag" hahahhhaha. Asså jag dog! Han är sååå rolig! Love him!!! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0