im in bosnia

Hejsan! Sitter just nu i det fina Bosnien pa ett internetcafe. Det var meningen att jag skulle traffa min pojkvan efter att han slutat skolan vid sex tiden. Men vi kom fram sa tidigt idag att jag hann traffa honom innan. Han ville inte ga till skolan. Min sota bebo! Halsade aven pa hans mamma, sa sot hon ar. Aww, haha.. 

Resan var ganska rolig, eller faktiskt riktigt rolig. Var lite roligt folk som fanns dar. Hahaha! Den gick ocksa ratt sa fort, vi akte 07.00 pa morgonen i igar (onsdag) och kom fram i morse (torsdag) vid elva halv tolv tiden. 

Just nu sitter jag och Selma har pa internetcafet och vantar som sagt pa att han ska sluta skolan. Sen tankte vi ta en kopp kaffe, uuuh.. Deras kaffe har assa, mums. Capucino! Sen ska han ocksa fa sin present som jag kopt, hoppas bara att den passar honom nu och att den inte ar for liten. Hihi! 

Ah, vet ni. Nu ska jag gora annat! Vi hors kanske nagon gang igen innan jag aker hem igen. Tankt stanna i tio dagar (med raknat idag). PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0