Ipren, så bra!

Hejsan! Åh, fan! Har ångest just nu!! Igår på natten så kunde jag knappt sova, jag somnade och vaknade igen.. Så var min natt, gjorde så hela tiden.. Magen gjorde ont, det var den som störde mig. Sen när jag vaknade i morse vid åtta-tiden för jag kunde verkligen inte sova. Det gjorde sååå ont! Då spydde man och allt, fyfan man ville bara dö! Så ont det gjorde, sen hittade jag ingen tablett, Ipren är verkligen en räddare här i livet! Haha.. Nej men jag kunde inte hitta någon tablett iallafall, vilket gjorde hela grejen värre. Som tur var så vaknade Selma också, bad henne att hitta tablett till mig och det gjorde hon såklart. Jag somnade och när jag vaknade kändes ingenting. Jag kände mig såklart lite yr men magen störde inte mer. TACK IPREN! Fast det kommer nog komma tillbaka för jag känner mig kropp. Ja, varför jag är så arg för detta. Haha, jag skulle jobbat idag och jag hatar att inte kunna jobba. Eller göra det jag ska göra, jag hade så mycket idag! Först kappahl sen skulle jag övningsköra och därefter direkt till badhuset, mh.. Är ganska så arg just nu. Imorgon bryr jag mig inte för då ska jag jobba. 

Sen blev jag så glad av en såååå gullig låt! Jag loggade in på facebook och där ligger en supersöt låt från min pojkvän. Jag dog! Kan inte sluta lyssna på den, aw.. Han är så underbar!

Oh, just det. Igår tog syster massa bilder på mig medans vi väntade på Melissa. Här är någon, dessa är från min mobil men de från systers mobil kommer senare när jag får bilderna såklart. Kram!
Från igår, här kan ni se lite bättre på min nya hårfärg. I love it! Lilarött.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0