IT'S SO HARD!

Hejsan! Har nästan precis kommit hem, var i koloniet med några galningar. Det var ganska så kul, men som vanligt blir man alltid skrämd. Haha! Alltså jag fattar inte, hur kan folk tycka att det är roligt när folk blir skrämda och rädda? Vad är det roliga med att se andra helt rädda? Sen vet man inte ens vad man ska göra för att hämnas när de inte är rädda för något? Jajaja... =) 

Jag fick en breakout eller hur man ska säga? Satt och lyssnade på musik, så kom vår låt och det bara forsade ut massa tårar. Ja, vad ska man säga. Jag har fått "nog". Jag orkar inte längre, and I don't know what to do. Det är så svårt! 

Jag hade tänkt lägga mig lite senare ikväll just för att jag börjar senare imorgon, men jag känner att jag behöver lägga mig nu. Jag lägger mig nu och tänker lite, för jag vet att om jag lägger mig senare kommer jag ligga vaken hela natten av att jag kommer tänka och tänka... 

Ja, iallafall. Ni ser att jag gjort om bloggen lite. Jag tänkte ha det såhär ett tag nu, den är fin! Hihi... Som alla redan vet så trivs jag i svaart.. =) Nu ska jag ta ut mina linser och göra mig iordning. Vi hörs när vi hörs! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0