Jobb

Hej! Idag har jag jobbat typ hela dagen, skulle sluta sex men fick stanna en extra timme. Trodde att jag skulle dö, haha! Men jag överlevde iallafall, efter jobbet skulle jag jobba på Badhuset men det blev inget eftersom att jag blev kvar på Kappahl. ´

Så det är hur min dag sett ut idag, jobb och när jag kom hem väntade en sååå himla god middag! Alla satt samlade och åt, så mysigt och så himla gott! Blev verkligen mätt och åt hur mycket som helst, som jag inte brukar göra när jag handlar ute. Varför fortsätter jag då att handla utemat och bara slänga mer än hälften? Ah... Skit.. 

Imorgon är dagen lite osäker, jag vet inte hur det blir om det blir jobb eller inte. Ska egentligen vara ledig men kan vara så att de ringer i med att en blev sjuk idag. Får se! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får jobba. :P

Skulle gö vad som helst för att få ett jobb. :P Nästan...

2010-10-07 @ 18:44:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0