nemogu vise da zadrzim bol, oci ce mi biti od placa crvene

Idag får ni ingen dagens bild utan det får bli någon gammal, eller inte så ny som "dagens". Ni fattar! Orkar inte ta någon bild idag, är fortfarande sjuk. 

Igår jobbade jag till två och sen blev det hem för att fiix. Därefter mötte vi FatJoe och så åkte vi, jag trodde inte det var sant. Haha! Inte att vi åkte utan en grej som hände. Men iallafall, så fort vi kommer fram till Malmö så blir det raka vägen mot Burger King, just för att Melissa ville äta där. Blev irriterad på deras mat! Haha, vill jag ha en grillad hamburgare som smakar lite bränt kan jag väl göra en exakt likadan här hemma? Och pommes, vad är det för pommes? Uh.. Bara drickan som var OK! Sista gången jag åt där!

Sen tog vi bussen mot Mobilia och gick lite längre, sen mötte D upp oss. Vi hängde med och där var vi ett tag, sen gick vi tillbaka in mot stan där vi mötte upp Melissa igen. Alla var sugna på "kaffe", jag var sugen på Chailatte och Mudcake men Espressou House stängde just då vi kom. Uh! Vi letade vidare efter något som var öppet som hade något gott, hittade en liten affär med massa choklad och godis. Blev en coca cola för mig. (Jag vet, ska försöka sluta dricka så mycket coca cola!) Jag hade en supertrevlig kväll!!! 

Idag har jag jobbat, fyyyyyy så mycket folk. Kan inte fatta! Haha, och alla som säger att ingen handlar på Kappahl! You wish! Ni har helt fel, där handlar mer folk än på Gina Tricot! Jag överdriver INTE!!!! Idag var det fullt med folk, bara för att vi hade 25% på hela köpet för alla medlemmar! Det var kunder helaaaa dagen, hela tiden. Skitkul!!! Fick också mycket beröm idag, ooo i love it! =) 

Nu sitter jag och lyssnar på en sjukt bra låt, som är så "äkta". Går in på mig direkt, känns som om den är skriven åt mig. Jag brukar ju alltid göra mig iordning på morgonen innan jobb och sen sitter jag och äter frukost samtidigt som jag lyssnar på bosnisk musik på tv. Så kom denna, ah jag dog! Tänkte lägga upp den här, så bra den är.. 

Jah, efter jobbet idag har jag också tvättat och är strax klar! Det är bara torkning som är kvar. Sen så väntar jag på att toaletten ska bli ledig, tänkte duscha och sen går vi nog ut en runda. Får se vad vi gör, men imorgon blir det jobb igen. Imorgon gäller fortfarande 25% på HELA köpet för MEDLEMMAR, sista dagen imorgon. Är du inte medlem så kan du bli det i kassan, fråga MIG hur du gör! Haha:D Sen får jag se vad jag gör med morgondagen som blir över.

Bara lyssna på låten, ni som inte kan bosniska. Sorry! Men den är sååå härlig. Ni får ha det så bra! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0