Okt. 12, 2010

Hejsan bloggen! Sitter just nu med marabouchoklad, såklart och med en coca cola i handen. Har jobbat hela dagen idag, känns så bra! Jag skulle egentligen jobba från två till stängning men fick komma halv tolv istället. Gör inget! Nu tänkte jag bara ta det lugnt och göra mig fet.. Haha, gosh! Jag skulle ju sluta med choklad och coca cola. Gååååår inte! :'( Jag försökte några dagar nu iallafall och shit så gott det blev nu när jag smakade på det. Uhhhh, heaven! Haha.. Ska iallafall gå till syrrans rum nu och så ska det bli syskonkväll, ska se Desperate Houseviwes och sen blir det film, tror jaaag! Missar Cougar town denna gången, nog.. Aja, gör inget! Ha det bra så länge.

I'm inlove.


Kommentarer
Postat av: Louismelissa

Very good guestbook. Interesting!

2011-06-03 @ 07:32:13
URL: http://louismelissa.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0