Rött hår!!!!!??????!

Hejsan! Fanfanfan, haha! Fan att jag gick ut, tänkte att vi kunde gå ut och ha det lite mysigt i stugan men påvägen dit stannar vi till City Gross, vad får jag med mig ut? Jag handlar såklart en hårfärg, vilken färg? RÖTT! Okej.. Brunrött, men har precis satt i hårfärgen och hur tror ni det blir? Det är helt rött!!!! Haha, blir galen. Jag har alltid velat ha rött hår, inte jättejätterött.. Inte som Mirre, även om jag tycker det är grymt snyggt men tror inte det hade passat på mig. Men lite mörkare eller något i den stilen om ni fattar? Men verkligen inte nu, jag vågar inte prova på det nu! Hoppas det inte blir sååå rött. Det skulle bli brunt med rött i, you get it? HAHA! GOOOSH, vad ska jag gööööra? Och en annan grej som är faaan med att jag gick ut! Just när vi kom till stugan fick jag ett sms av min bebo som väntade på mig på msn, fan typ!?!! Jag fick ringa honom och säga att jag var ute, vi hade ändå inte bestämt att vi skulle ses på msn ikväll. Så han gick hem igen, SÅ synd om honom! ;( Men han skulle komma imorgon istället. Shit, vad ska jag säga till honom om mitt hår! Han gillar mig som mörk! Haha.. Gud, nu ska jag komma med rött hår.. Asså, mama miiaaaaaaaaaaaa.

Jag lovar att höra av mig, jag skriver direkt efter att jag tvättat ur det och fönat.. Åh... HAHA, asså jag kan bara skratta för jag är dum i huvet. Jag bryr mig inte om mitt hår, jag bara chansar med allt. Jag minns en gång då min syster klippte mig.. Och ännu värre, då mamma klippte lugg. Snacka om att den blev sneeee, men det var när jag var liten men ändå! Hahaha.. Ofta man färgar sitt hår rött!!!!!!!

Återkommer!!!!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0