TRÖTT!!!

Hejsan! Eller ska jag säga godkväll? Idag har jag inte kunnat blogga alls i med att som vissa kanske förstod så jobbade jag hela dagen. Började halv tolv till sju, dog! Är heeelt slut nu, vill bara lägga mig och somna men det är inte alls roligt att en dag försvinner bara sådär. Men vet ni, jag är sååå glad över att få jobba så mycket ändå! För vad ska man annars göra, ruttna hemma? Jag hoppas att A blir bättre, var något allvarligt! Därför får jag jobba imorgon igen, men till helgen är man minsann ledig! Jag vet inte om jag ska dra och jobba på badhuset på lördag eller om jag ska skita i det. Vad ska man göra? Haha, man orkar inte med det egentligen men ändå känner man att man borde gå. Jag kommer säkert att gå dit iallafall för jag kommer bara ligga och dega hemma annars. Bättre att göra något åt dagen istället för att dega hemma. Hehe! Och imorgon blir det en mindre dag, som tur är. Är helt slut nu, haha! Man blir helt slut av att stå upp i flera timmar och av att vara glad mot alla kunder. Fast en sak tycker jag inte om, hahaha! Det är när någon kund är sur eller något, då blir man helt arg. För vad fan har man gjort denna människa? Det är så det känns, hahaha! Men man blir skitarg, för kommer det en kund så blir det liksom som att den förstör hela dagen åt en.. Ni förstår? Men som tur är så är där inte så många sura kvinnor på Kappahl som kommer besökandes! Utan för det mesta är det glada och snälla, allihopa! Då blir man skiiitglad, då älskar man verkligen det man gör! =) 

Okej, nu ska jag se om jag kan hitta något gott jag kan äta och se om det finns något roligt på tv. Klockan 21.00 börjar Kenza & Tyra Show, funderar på om jag ska se det eller om det finns något annat roligt på tv vid den tiden. För K&Tshow kan man se alltid typ. Får se vad det blir! 

Imorgon har jag och min bebooo 3 månader!:) Åh my god, snälla snälla låt det slå in! Låt detta gå som jag planerar, jag vet inte vad jag kommer göra om det inte blir så. I'll dieeeeeeeeeeeeeeeeeee! (Jag berättar OM det slår in (när i såfall))

Här är jag nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ vad som helst. Bara jag fick jobba. =)

2010-10-08 @ 10:55:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0