Minnen

Hejsan! Sitter och lyssnar på bosnisk musik, i adore! Funderar på om jag ska äta nu eller om jag ska städa undan lite? Ska jag byta om först eller ska jag vila lite till? Haha, jag och mina tankar alltså. 

Jag ska iväg vid ett för att fixa en sak och sen efter det har jag absolut ingenting planerat, förutom att min bebo kommer in på msn någongång, skulle få ett sms då han vet. Men annars har jag inget planerat, förutom (haha) att jag ska till badhuset, om jag nu orkar.. Vid sex blir det då, det blir bara en timme. Jag vet inte om jag hellre stannar hemma för att ta det lite lugnt när jag ändå jobbar som jag gör. Får se vad jag gör, man vet aldrig med mig. 

Ah, vi gör så att jag först fixar något gott som jag kan äta och sen får jag byta om och vila lite till. Haha!

Just det, jag såg på Våra bästa år och i slutet så ringde telefonen och jag missade lite, blev så arg. Haha! Sen skulle jag leta efter ett speciellt kött i köket men så glömde jag totalt bort att Våra bästa år fortfarande gick, jag trodde att det hade slutat. Och just när jag byter kanal till det så ser jag att John friar till Marlena igen? Fanfan. Får se när det visas på tv8, vill se slutet hehe.. Blir beroende även om man vet att det händer typ samma saker hela tiden. Nej, nu får jag sätta igång. Ha en bra dag!



Hahahaahahaha, asså vilka bilder. Seriöööst! Dom som är längst upp, hahha! Det var i Malmö när jag och Karna sov hos hennes farmor/mormor, något sånt. Fan vad kul vi hade asså! Det ösregnade när vi skulle ut och ha kul, tråkigt nog. Så hade vi inget vi kunde komma hem med, utan fick springa ute i ösregnet. Det verkligen forsade ner, och vi som hade gjort oss i ordning den dagen, hahahahha! Och lägenheten låg en bit bort från stan, så vi fick springa som fan. Sen fick vi ta skydd lite då och då. HAHAH, asså titta bara så glad jag är? Då jag är sjuuukt blöt, haha omg. Sen hade vi bytt om och satte oss på balkongen med filtar. Sen fick Karna för sig att vi skulle gå längst upp, på taket alltså. Jag som är så rädd för typ allt, gick upp ändå. Om ni tittar noga på bilden längst upp tror jag det är, så ser ni ljusen på marken. Fatta hur högt vi var alltså. Blev sjukt rädd att jag skulle ramla, fan!

Oj, jag som skulle fixa något att äta och så sitter jag här och kollar bilder. Haha, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0