Okt. 5, 2010

Hejsan! Jag är så duktig! Jag hann med att städa hela huset, diskade, vek allas kläder som tvättats, la kläderna på plats och sen dammsög jag hela huset också. Im good! Känns så skönt att bara sitta här och inte göra någonting nu, är ju ledig idag vilket är skönt. Just ja, jag blev precis färdig med städningen då min pojkvän loggade in och skrev till mig. Great! Så, vi satt och skrev och webbade en stund och sen skulle han gå. Aw, han har blivit sjuk. Jag var ju sjuk nyss typ och nu när jag börjar bli frisk så är han sjuk. Tycker så synd om honom! Aja, det enda jag kan göra är att hoppas på att han blir bättre snart! Men han kommer ikväll igen! *Längtar.*

Vad tror ni att jag gör nu? Haha, musik såklart! Och så sitter jag och äter chips och marabouchoklad, tillsammans med coca coooola. Asså, nu ska jag börja klaga igen men det måste göras! Jag måste ändra på mig, seriöst. Nästan varje dag efter jobbet tänker jag "vad duktig jag varit idag, jag förtjänar en bit choklad.." Ofta liksom? Men det är så det är.. Så det är vad jag gör, går till ICA och handlar gott.. Sen, det värsta av allt är att jag äter allt själv, okej jag frågar alltid om någon vill ha men ingen vill. Fattar inte vad jag håller på med, ofta man äter flera choklader.. Undra hur många marabouchoklader jag handlat per månad? Och coca colan, den måste jag lägga ner med. Helt! Så, från och med att (åh, ångest!! jag som köpte två påsar chips igår!!!!!) jag ätit upp det jag har här hemma så MÅSTE jag sluta upp med att handla skräp! 

Jaha, till något helt annat. Jag vet att många är glada idag och att många längtat till just denna dagen, för ikväll börjar Desperate housewives igeeeeeeeen och direkt efter det så är Cougar town också. Fatta! Jag minns när man alltid längtade till tisdagen för att det var så bra program direkt efter varandra! Tror inte att det är ikväll men Christine, hon var ju också alltid efter Cougar town, men jag såg att hon är under dagen och inte ikväll. Aja, är iallafall glad att dessa två visas ikväll!

Hahahaha, asså jag dör! Jag med mina romaner varje dag nästan! Kan jag inte skriva om EN sak per inlägg? Det är alltid så att när jag väl börjar skriva ett inlägg, så tänker jag.. Okej, jag ska skriva om det.. Sen så kommer det fler grejer och fler och fler. Haha, jag e jag.. 

En rolig grej, det var så längesen man tittade på Pelle svanslös, men det är faktiskt på Tv1000 fast inte alls lika kul som man tyckte innan. Nu är det bara, "jaaaah, när händer något roligt då?" förstår inte hur man kunde tycka att det var roligt! Men något som ÄR och alltid kommer vara roligt börjar klockan 15.00! Haha, Karlsson på taket! Hallå, så längeseeeen. Haha, som ett barn!

Nu ska jag sluta skriva om så många grejer, haha... En sak till bara!! (A) Igår på **** hände en grej, i think im going good. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, Desperate housewives är så bra. Synd att jag inte har femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 00:09:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0