Bajram Serif Mubarek Olsun

Godmorgon, I'm up! Har precis bytt om och nu ska jag bara sätta i linserna och sen får jag skynda mig med att få i mig någon mat.. Sen får jag cykla till körskolan för en körlektion, därefter kanske jag sitter kvar och gör lite teori.. Får se om det behövs, får prata med personalen, hehe.. Men annars så e jag ledig idag, får se vad jag gör. Känner för att vara instängd och vila ut mig, hihi.. Men man vet aldrig, vi får se vad jag hittar på med! Det är Bajram idag också!! Bajram Serif Mubarek Olsun, till muslimerna där ute!:)

Nu får jag öka farten här lite, ha det braaaa. Hörs senare, kram!
Här är jag nu.. Fick bli en snabb bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0