en greeeat helg!

Hejsan, jag har inte orkat blogga. Varje gång jag fått "sug" att blogga, så när jag väl klickar upp internet så orkar jag inte mer. I don't know why.. Men nu orkade jag logga in iallafall, haha! Tänkte berätta om min helg, som varit greeat! 

Fredagen jobbade jag och sen skyndade jag mig hem för att göra mig iordning. Hade på mig min svarta klänning från Nelly med "spets/nät" där bak på ryggen. Uppsatt hår i en knut och svarta strumpbyxor och klackskor såklart. Vi började kvällen på Slagthuset för där var det konsert, Lepa Brena och Sekib sjöng. Han var jättesöt! Haha.. Och sjukt duktig, jag måste också erkänna att det var "roligare" att titta på honom än henne, hon är ju så känd. Men han var så sjukt mycket bättre. Sen var det inte så jätteskoj där heller. Men vid ett började det bli slagsmål, alla lampor tändes och vi drog därifrån (tydligen fortsatte konserten efter slagsmålet ändå). Därefter drog vi till Deep, där vi hade såååå ont i fötterna att vi bara satt ner hela tiden. Var skitkul! Haha, alla som gick förbi sa något till oss. HHAHAHA, så kul! En kom fram till mig och typ tvingade mig att dansa med honom, jag ville inte för jag hade sååå ont i fötterna och han bara "e det för jag e tjock" HAHAHHA.. Asså vilka människor det finns! Det var iallafall jätteroligt att titta på alla, vissa var så sjukt grymma på att dansa!! =) Det var kul iallafall! 

Igår så blev det jobb igen och sen bytte jag om och satte håret i en hästsvans och så cyklade vi till stugan där det var jättemysigt. Hade massa levande ljus, så mysigt! Haha.. Sen kom ett gäng pågar också, var hur roligt som helst. 

Nu tittar jag på Camp Rock 2, har inte sett ettan men ja. Vet inte vad jag ska säga, haha! Alla sånna här filmer handlar om "musik" asså, att de sjunger och så. Har tröttnat på sånna filmer, när de pratar normalt sen helt plötsligt börjar man sjunga.. Haha, ska det vara en film så är det en film, inte musikvideo eller vad de försöker göra. 

Ah, idag har jag jobbat lite bara. Mådde inte så bra, men nu är jag iallafall hemma och har tvättat. Som ni redan vet så älskar jag att tvätta kläder! Hihi.*

Jag är såå lat just nu, att jag inte orkar gå in och länka låten fint. Utan jag lägger till en vanlig länk här istället så får ni trycka på den för att lyssna på låten. En av mina nya favoriter!

http://www.youtube.com/watch?v=g0TYiWhXv0I
Ni vet Stromae som gjort Alors on danse? Detta är en annan GRYM låt av honom!=) PUSS.


Såhär såg jag ut igår, på jobb inte senare mot kvällen. Älskar mitt nya halsband, köpte det i fredags på Kappahl! Köpte även ett par jättefina örhängen på Kappahl, får använda dom snart. Heheee.. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0