Fruktansvärt kallt

Godmorgon på er! Jag vaknade för några timmar sen, hehe.. Konstigt nog är jag inte trött, jag var det under mötet men inte längre och jag hade inte så jättesvårt för att gå upp vid sjutiden. Så tidigt! Men det gick iallafall.. Gick jättebra på mötet, åh i love my job!

Nu är jag iallafall hemma, och jag ska säga att det är så fruktansvärt kallt ute. Asså jag seriöst darrade när jag var där ute, man märkte det till och med då jag pratade så mycket som jag skakade.. Tur att jag vet det nu, får ta på mig extra mycket innan jag cyklar till jobbet sen. Uuh.. Nu vill jag inte ha vintern, för idag blev jag påmind om att jag fryser lätt, är så "tunn" att jag fryser sjukt mycket. Jag seriöst stod och skakade jättemycket då jag skulle ta min cykel. Tänk då på vintern, ah ah.. 

Aja, nu ska jag fortsätta titta på Våra bästa år. Jag som trodde att jag skulle sova innan jag drog till jobbet men så blir det inte. Ska titta klart våra bästa år och sen tänkte jag diska. Därefter tänkte jag bara ta det lugnt den sista timmen innan det blir dags för jobb.

Jag saknar min pojkvän!

Såhär ser jag ut idag.
Tunnika från Gina Tricot
Leggins från Nelly.com som jag ääälskar! (Har jag berättat att jag älskar leggins, är typ beroende. Har jättemånga hemma. Gillar alla olika grymma mönster!)


Kommentarer
Postat av: Tomasastri

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2011-06-15 @ 08:50:12
URL: http://tomasastri.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0